آموزش کاشت زیباترین و جذابترین سبزه های شب عید

کم کم که به روزهای پایانی سال نزدیک میشویم همه کدبانوهای با سلیقه به فکر تدارک کارهای سال نو می افتند یکی از هیجان انگیزترین تدارکات کاشتن سبزه عید است که جزو اصلی ترین گزینه های سفره هفت سین محسوب می شود. این روز‌ها درست کردن سبزه عید به شکل‌های مختلف مورد استقبال بسیاری از خانم‌های خوش سلیقه قرار گرفته است.

برای کاشت سبزه نوروز می‌توان از انواع بذر‌ها و دانه‌های خوراکی استفاده کرد، اما مدت زمان خیساندن این بذر و دانه‌ها و همچنین مدت زمان لازم برای جوانه‌زدن آن‌ها متفاوت است.

جهت آموزش کاشت سبزه های فوق العاده زیبا و جذاب مخملی  ودیگر نونمه سبزه ها و ریزه کاری ها و فوت و فن کامل کار، می توانید فایل آموزش کاشت چنین سبزه هایی را خریداری کنید

 

هم اکنون خرید کنید

ارزان ولی جذاب و با ارزش

قیمت بسته آموزش بسیار ارزان بوده و فقط با 29 هزارتومان قابل تهیه می‌باشد.

خرید آنلاین

 به صورت آنلاین پرداخت کنید و پس از پرداخت لینک دانلود را دریافت کنید.

دریافت هدیه عیدانه

یک آموزش خریداری کنید ، دو فایل آموزشی دیگر از ما هدیه بگیرید.
 

آموزش مرحله به مرحله کاشت سبزه عید + ایده‌های خلاقانه

چرا باید این فایل آموزشی را تهیه کنیم؟

شاید خرید سبزه عید نوروز، بسیار راحت تر از سبز کردن سبزه  آن باشد اما لذت سبز کردن سبزه عید نوروز به کمی زحمت می ارزد.

روش تهیه و نکات و ریزه کاری های تهیه سبزه مخملی به اشکال مختلف و دهها نوع از کاشت و نگهداری شبزه دیگر را نیز خواهید آموخت.

هم آموزش و هم کسب درآمد

با آموزش کاشت و پرورش سبزه شب عید ، هم زیباترین سبزه شب عید را برای خودتان آماده کنید هم روش و فوت و فن و ریزه کاری های کار را یاد بگیرید و خودتان کار آفرینی و کسب درآمدی عالی را تجربه کنید.

چند نکته مهم در مورد سبزه عید با دانه های مختلف

نکته اول در رابطه با سبزه عید انتخاب دانه مورد نظر برای کاشت سبزه است.

گندم، ماش، عدس و جو بیشترین دانه هایی هستند که برای کاشت سبزه عید مورد استفاده قرار می گیرند که هر کدام زیبایی مخصوص به خود را دارند.

در این میان برخی نیز تمایل به کاشت سبزه هسته مرکباتی مانند نارنج، پرتقال لیمو و … می کنند که این سبزه ها هم می توانند علاوه بر زیبایی خاص خود بعدا به عنوان یک درخت میوه کارایی بیشتری داشته باشند و از هدر رفت مقدار زیادی بذرهایی مانند گندم و عدس و … نیز جلوگیری می کند.

گندم و جو ، تخم کدو، تخم کتان، نیز از موارد دیگری هستند که از آنها برای کاشت سبزه عید استفاده می شود.
نظر داشته باشید که این بذرها باید سالم و تازه باشند. اگر مدت طولانی چند ساله از داشتن آنها در خانه تان می گذرد احتمالا آنها دیگر قوه کافی برای رشد را از دست داده اند.

برای اینکه سبزه عید از رشد کافی برخوردار باشد بهتر است آنرا در مقابل نور خورشید قرار دهید.اما  چنانچه قصد دارید سبزه عید را تا سیزده نوروز نگه داری کنید نباید اجازه رشد سریع به آن بدهید برای این منظور باید سبزه را در جایی دور از گرما و نور قرار دهید. در اینصورت سبزه رشدی کند خواهد داشت و از خراب شدن زود هنگام آن جلوگیری می گردد.

هم اکنون خرید کنید

دیگر فایلهای آموزشی ما را هم ببینید

یک تجربه خاص و هیجان انگیز

بسته آموزشی و تحقیقاتی پرورش کرم ابریشم

افزایش هوش اجتماعی و تجربی کودکان شما بسیار ارزان ، سریع ، هیجان انگیز …
کرم‌های ابریشم موجودات بسیار کامل و بی‌نقصی برای هرگونه پروژه درسی هستند چه برای دانش آموزان دبستانی چه برای دانشجویان دانشگاهی و حتی برای بزرگسالان!

هم آموزش ببینید و هم با پرورش زیباترین سبزه شب عید کسب درآمد کنید

آموزش سبزه شب عید مخملی

با سفارش فایل آموزشی کاشت و پرورش سبزه شب عید ، هم زیباترین سبزه شب عید را برای خودتان آماده کنید هم روش و فوت و فن و ریزه کاری های کار را یاد بگیرید و خودتان کار آفرینی و کسب درآمدی عالی را تجربه کنید

هم اکنون خرید کنید

ایرانیان از زمان باستان تا امروز به مناسبت هر یک از جشن‌های آیینی سفره‌ای پهن می‌کردند. در این سفره معمولا مواد غذایی تازه و سالمی قرار می‌گرفت که در زندگی روزمره‌ی مردم استفاده می‌شد؛ فلسفه‌ آن هم شکرگزاری برای داشتن این نعمت‌ها و داشته‌ها است.

نوروز مهم‌ترین جشن باستانی ایرانیان است؛ آیینی که شروع شادمانه‌ فصل بهار و سال نو را جشن می‌گیرد.

سفره نوروز هفت سین است؛ سفره‌ای که از هفت نعمت مهم در زندگی تشکیل شده است. هر کدام از سین‌ها نماد مفهومی در ادبیات و فلسفه است.

سبزه هفت سین یکی از اعضای این سفره‌ دوست‌داشتنی و نماد زایش، شکوفایی و سرزندگی است.

در این مطلب با طرز تهیه سبزه عید و چند ایده خلاقانه برای درست کردن سبزه هفت‌سین آشنا خواهید شد.

 

چگونه این فایل آموزشی را تهیه کنیم؟

جهت دریافت فایل ، پس از پرداخت آنلاین می توانید بلافاصله لینک دانلود فایل را دریافت کنید . 

 بدون تاریخ انقضا همیشه به فایل اصلی در پنل خودتان دسترسی خواهید داشت و البته لینک دانلود به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد.

هم اکنون خرید کنید